Sverige- regn & rusk

Hellu.

Sverige levererar kasst väder, regn & storm typ. Hata! Vaknade imorse vid 8 tiden av att regnet piskade på rutan, gillar jag inte. Tur att världens finaste son gjorde mig på bättre humör genast! Bästa. ❤

Har varit iväg en sväng uppe på city gross & handlat mat med världens finaste kille, alltid så himla roligt att ha med sig neo överallt. Han är så rolig, ska busa & stojja hela tiden, guldklimpen!
Nu är han med faster en stund så jag kan göra tråkiga saker fast dom måste göras.
Jag var precis en sväng i tvättstugan & bokade tid för att tvätta, blev imorgon. Så imorgon kommer jag spendera dagen åt att tvätta. Älskar ny tvättade kläder osv, finns ju inget bättre än att lägga sig i en nybäddad säng & själv vara ny duschad, me like!

Nu ska jag faktiskt vara duktig & skriva i ordning CV & söka en del jobb. Tycker faktiskt det är ganska roligt för då får man se vad som finns på marknaden osv.

Idag är jag förövrigt hästledig vilket jag är ganska glad över med tanke på vädret.

Senare ikväll kommer vi dock trotsa vädret & ta en träningsrunda, ser verkligen fram emot det. Berättade jag förrsten att mitt 6-pack på magen börjar synas mer & mer, alltså börjar träningen & all nyttig mat ge resultat. Så roligt! Känner mig verkligen peppad att träna massor nu, men man behöver vila ibland så man bygger lite muskler oxå. Får se hur jag lägger upp veckans träning, ska kolla med min pojkvän aka träningscoach.

Nu måste jag börja på mitt CV, för om 2 timmar ska jag var helt klar för att börja med middagen, blir pasta med köttfärssås & sallad. Mums!

Skriver mer sen!
Hoppas ni får en bra dag trotts de dåligs vädret.
/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0